רביץ מאשים: "נפלתי קרבן למלחמה בין כלי תקשורת" • האזינו

דוד לזר 4 Comment on רביץ מאשים: "נפלתי קרבן למלחמה בין כלי תקשורת" • האזינו
21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש (שני) פרסם בית נשיא המדינה ריבלין לכלי התקשורת כי "עקב ריבוי פניות בנושא הנובע מפרסומים שונים, בבית הנשיא מבקשים להבהיר כי פגישותיו של יצחק רביץ עם הגר"ד סולוביציק, הגרב"ד פוברסקי והרבי מויז'ניץ לא נעשו בשליחות בית הנשיא או מטעמו וכי מר רביץ אינו משמש כיועץ לנשיא המדינה".

ההודעה מבית הנשיא באה כתגובה לפרסומים על סדרת פגישות שערך רביץ עם אדמו"רים וראשי ישיבות בעניין  האסיר מרדכי יצחק סאמט המרצה עונש מאסר ממושך בבית הכלא בארה"ב.

הבוקר (שלישי) ב'מדברים אקטואליה' עם בצלאל קאהן ואיתי גדסי – סיפר רביץ כי לאחרונה מתנהל נגדו קמפיין על ידי אנשי תקשורת צעירים מכלי התקשורת החרדית – ולדבריו, "נפלתי קרבן למלחמה בין כלי תקשורת שדרשו מידע ראשוני על פגישת הרבנים בבית הנשיא".

לדברי רביץ, "אנחנו נמצאים בתקופה שקורים בה כמה דברים בעייתיים בכלי התקשורת, וזה בגלל הכמות והתחרות הגדולה בין כלי התקשורת, ומזה יוצא לפעמים –דברים לא טובים".

רביץ תקף ואמר כי "יש עיתונאים אינטליגנטים ואחראים, אולם חדרו למערכת כל מיני צעירונים נפלטי ישיבות – שאני לא מכיר אותם אישית, שהם עושים שם רע למגזר העיתונאים".

על עצם הפרשה אמר כי "ללא קשר לבית הנשיא – אני מתעסק בפרשת האסיר סאמט בכל מיני הבטים – אני מקבל הוראות ובקשות מגדולי ישראל, יש כאן עו"ד שמייצגים אותו ואני מנסה לעשות כל מיני פעולות" אמר רביץ לקאהן וגדסי.

האזינו לראיון המלא:



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    כמה צודק הרב רביץ לגבי הצעירונים השבאבניקים שהם חושבים שכולם צריכים להתכופף אליהם, ולדווח להם מידע חסוי רק משום שהם פתחו איזה קו נייעס או אתר חדשות זניח, תסתכלו בתמונותיהם ותגלו שמדובר בכמה מפגרים שהייתם מתביישים לעמוד לידם ברחוב, (כדוגמא: שגיאות הכתיב באתרי החדשות)
    ברגע שאתה לא משתף איתם פעולה, הם יוציאו את דיבתו רעה באינטרנט….
    חייבים לעשות לזה סוף!!!!!!!

  2. 3

    תתחיל לדאוג לאלה שמשלמים לך משכורת, תושבי ביתר עילית ותפסיק לחפש כל מיני מצוות מבחוץ

  3. 2

    הרב רביץ חזק ואמץ!
    אני תושב ביתר והרב רביץ דואג מעל ומעבר לתושבי העיר.

  4. 1

    תתחיל להחזיר חובות ותפסיק לעוף על עצמך !!! ולגבי העיתונאים כולם התחילו כך….